Fazla antidepresan kullanımı

Soru

Merhaba danışmak istediğim bir konu var.Bi 10 sene önce lisedeyken çok mutsuzdum kaygı,sosyalfobi gibi problemlerim vardı.Bu problemlerimden anlık kurtulmak ve mutlu olmak için evde bulduğum antidepresandan 1 hafta boyunca her gün 7 tane bir anda içtim 1 hafta sonunda perdelerin sallandığını görünce ağlayarak bıraktım. Şuanda da düşüncelerimde dengesizlik, sürekli fikir değiştirme, insanlrla sohbet ederken kelimeleri unutma aklımdan geçirdiklerimi anlamlı cümle olarak karşıya sunamama ve bunun getirisi olarak insanlardan kendimi soyutlamam, aşırı unutkanlık gibi problemler yaşıyorım buda beni ister istemez depresyona sürükledi. Sizce lise döneminde yapmış olduğum ilaç hatası beynime zarar vermiş olabilir mi yoksa o içtiğim ilaçlrın etkisi geçmiş midir?

0

Cevap ( 1 )

  1. Merhaba
    Öncelikle belirtmemiz gerekir ki burada yayınlanan cevaplar tedavi amaçlı değil bilgilendirme ve yönlendirme amaçlıdır. Her bir sorununuz için bize aşağıdaki iletişim kanallarıdan ulaşabilirsiniz.

    Sorunuzun cevabı: Oncelikle ilaçlarla ilgili sorulara cevap vermiyoruz. Bu psikiyatristlerin alanıdır. Ancak sunu bilmelisiniz ki antidepresanlar doktor kontrolünde kullanılması gereken ilaçlardır, miligramları kullanım saatleri hepsi onemlidir. Ayrıca her antidepresanın içeriğide etkisi farklıdır. Kullanımınız hatalı olmuş yapılmaması gereken bir davranış. Yan etkileri kişiden kişiye göre ve ilaca göre degişir. Kimisi cosku ve enerjiklik yaratırken kimisi uyusukluk yapıp uyku getirir. Bir haftalık kullanımın bu kadar etki edeceğini sanmıyorum ancak bu durumla ilgili ve bahsettiğiniz yeni belirtilerle ilgili mutlaka bir psikiyatristen randevu alınız.

    Uzm. Klinik Psk.

    Merve Cansu Çavuş

    Online Psikolojik Danışmanlık adresimiz
    Skype adresi: Albellis_TR

    Telefonumuz: 0 212 327 0233

    Adresimiz: Rasyonel Psikoloji Abbasağa Mh. Yıldız Cd. No: 61/4 Beşiktaş

    Bizi arayın danışmanlık hizmetlerimizden indirimli yararlanın !

     

    "Cevaplandı" olarak işaretlendi

Cevap bırak