Lütfen cevaplayın.

Soru

Merhabalar.
Yaklaşık 2 yıldır psikiyatri ilaçları kullanıyorum
Gün içinde aldığım ilaçlar SULİNEX 150mg/Tranko Buscas ve uyku hapı Mirtaron/Remeron değişiyor uyku ilacım arada.
Gün içinde sürekli yolda yürürken düşecekmiş gibi oluyorum.
Yaklaşık 2 ay evvel baygınlık geçirdim ondan öncesinde böyle şeyler yoktu. Doktorum bu ilaçları yazdı.
İlk kullanmaya başladığımda EFEXOR / Tranco Buscas / Zestat 30mg ile başladık herşey çok güzeldi.
Ne yapmam gerekiyor? Günüm mahfoluyor resmen artık.

0

Cevap ( 1 )

  1. Merhaba
    Öncelikle belirtmemiz gerekir ki burada yayınlanan cevaplar tedavi amaçlı değil bilgilendirme ve yönlendirme amaçlıdır. Her bir sorununuz için bize aşağıdaki iletişim kanallarından ulaşabilirsiniz.

    Sorunuzun cevabı: İlaçlarla ilgili sorularınızı psikiyatrınıza sormalısınız. Bizler klinik psikologlarız ilaçlarla ilgili sorulara cevap veremiyoruz. Ancak uzun zamandır ilaç kullanıyorsunuz, olumlu yönde gelişmeler olması gerekir. Doktorun koyduğu tanı tam olarak ne? Norolojik bir probleminiz olabilir mi acaba? Başka bir doktordan daha randevu alıp onunda görüşlerini alabilirsiniz. Eş zamanlı olarak terapi desteği de alırsanız hayat kalitenizin artacağını düşünüyorum.

    Uzm. Klinik Psk.

    Merve Cansu Çavuş

    Online Psikolojik Danışmanlık adresimiz
    Skype adresi: Albellis_TR

    Telefonumuz: 0 212 327 0233

    Adresimiz: Rasyonel Psikoloji Abbasağa Mh. Yıldız Cd. No: 61/4 Beşiktaş

    Bizi arayın danışmanlık hizmetlerimizden indirimli yararlanın !

     

    "Cevaplandı" olarak işaretlendi

Cevap bırak