Kayıt Ol

Giriş

Şifremi Kaybettim

Şifrenizi mi kaybettiniz? E-posta adresinizi aşağıya girin. Yeni şifre oluştura bilmeniz için size bağlantı göndereceğiz.

Giriş

Kayıt Ol

Lutfen yardim….

Soru
0 görüntülenme
0

Degerli hoca’larim merhaba,

Ben 37 yasimdayim,panik bozukluk hastasiyim.20 mg cipralex ve yonetemedigim,altindan kalkamadigim krizlerde 0,5 mg Xanax kullaniyorum.Cok yakinda da terapiye basliyorum.Sorum sudur,bu rahatsizlik insanda tukenmis hissetme,asiri yorgun hissetme yapar mi ?? Teknik olarak sebepleri neler hocam,birde alkolun bu hastaliga etkileri nelerdir ?

Cok tesekkurler,saygilarimla.

Hem hastalığın kendisi, bir miktar da ilaçların etkisi halsizlik ve yorgunluk yapar. Nedeni tamamen sinir sistemimizde hastalığın ve ilaçların yarattığı etkidir. Tedaviniz sonuçlandığında belirtilerin hiçbiri kalmayacaktır. Alkol kullanımı panik bozukluğu olumsuz etkiler. Genellikle atakların artmasına neden olur. Aynı zamanda kullandığınız ilaçların etkisini bozar ve azaltır. Bu nedenle tedaviniz süresince alkol kullanımından uzak durmanızda fayda var.

Cevaplandı 0
RasyonelPsikoloji 5 sene 1 Cevap 125 görüntüleme 0

www.RasyonelPsikoloji.com Psikoterapi, psikolojik danışmanlık ihtiyaçlarınız için güvenilir bir kurum.

www.MuratArtiran.com Dr. Murat Artıran hocamızın kişisel sitesi.

www.rasyonelpozitifdernek.org Psikolojiniz için pozitif yazılar bulabileceğiniz bir dernek sitesi.

www.PsikolojikSaglik.com yayında Psikolojik sağlığınızla ilgili yazıları bu sitede bulabilirsiniz.

Reklam

Reklam

Sitemize reklam verebilirsiniz

Sitemize destek olmak amaçlı sembolik ücretle reklam verebilirsiniz. Sitemizde sadece kitap, yayınevi, hastane, banka, sigorta şirketlerinin, psikoloji kongresi reklamları kabul edilmektedir. Reklam ücreti: Aylık 500 TL'dir

  • Adres :Millet Cd. No: 16/15 Kartal İstanbul
  • Destek :Telefon: 0 (212) 327 02 34 / 0 546 657 34 20
  • E-Posta : info@rasyonelpsikoloji.com