prozac

Soru

merhaba. merve ismim yasim 22. uzun zamandir sosyal fobi ozguven eksikligi ve stress heyecan vardi. netten arastirmamla prozace basladim. yaklasik 4 aydir kullaniyorum cok iyi geldi daha aktiflestim ama son 2 haftadir bas donmesi, ateş, basimda agirlik okulda dikkat daginikligi konsantre olamama, mide bulantisi seklinde cok yogun bir kombinasyon etkileri var. ne yapmam gerekir biraksam mi azaltsam mi gunde 1 adet aliyorum yardimci olursaniz sevinirim.

0

Cevap ( 1 )

  1. Merhaba
    Öncelikle belirtmemiz gerekir ki burada yayınlanan cevaplar tedavi amaçlı değil bilgilendirme ve yönlendirme amaçlıdır. Her bir sorununuz için bize aşağıdaki iletişim kanallarından ulaşabilirsiniz.

    Sorunuzun cevabı: Öncelikle ilaçlarla ilgili sorulara cevap veremiyoruz. Ancak yaptığınız çok yanlış. Bu teşhisleri tek başınıza koyamazsınız. Psikiyatrik ilaçlar kişiyi fazlaca etkileyen kuvvetli ilaçlardır. Araya hiç zaman girmeden bir psikiyatriste gidip durumu anlatmalısınız.

     

    Uzm. Klinik Psk.

    Merve Cansu Çavuş

    Online Psikolojik Danışmanlık adresimiz
    Skype adresi: Albellis_TR

    Telefonumuz: 0 212 327 0233

    Adresimiz: Rasyonel Psikoloji Abbasağa Mh. Yıldız Cd. No: 61/4 Beşiktaş

    Bizi arayın danışmanlık hizmetlerimizden indirimli yararlanın !

     

    "Cevaplandı" olarak işaretlendi

Cevap bırak